Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой да е сменял 2 водни помпи за 3месеца на JTD?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой да е сменял 2 водни помпи за 3месеца на JTD?

    И така колеги,преди около 3 месеца ми протече водната помпа(Valeo) ,която бе на 15-16 000 км и по-малко от година.Смених я с мисълта,че се случват такива работи и след смяната източихме всичката течност от системата и наляхме 6л антифриз и 3.5л вода.И така до днес сутринта,когато установих,че пак от страната на водната помпа прокапва по малко.А тази втората помпа е пак Valeo,но този път с доказано качество и т.н.(знаете ги тези от магазините).Та мисълта ми е да търся нередност в мотора или просто не мога да случа на водна помпа?Става въпрос за JTD 147,115 коня.
    Alfa Romeo 147 JTD '01


  • #2
    Първоначално публикувано от yori Покажи съобщение
    И така колеги,преди около 3 месеца ми протече водната помпа(Valeo) ,която бе на 15-16 000 км и по-малко от година.Смених я с мисълта,че се случват такива работи и след смяната източихме всичката течност от системата и наляхме 6л антифриз и 3.5л вода.И така до днес сутринта,когато установих,че пак от страната на водната помпа прокапва по малко.А тази втората помпа е пак Valeo,но този път с доказано качество и т.н.(знаете ги тези от магазините).Та мисълта ми е да търся нередност в мотора или просто не мога да случа на водна помпа?Става въпрос за JTD 147,115 коня.
    Да не би да ти прави голямо налягане в системата? На бензинките от голямо налягане избива и гарнитура на главата.

    Преди да сложите помпата почистихте ли хубаво блока където ляга уплътнението на помпата? И от къде тече самата помпа? От уплътнението или от оста?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Преди да сложим,тази която е в момента идеално почистихме всичко.А предишната теча беше между блока и помпата.А на тази още не знам къде е,в понеделник ще я гледаме.А ако прави голямо налягане не е на добре доколкото знам.
      Alfa Romeo 147 JTD '01

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от yori Покажи съобщение
        Преди да сложим,тази която е в момента идеално почистихме всичко.А предишната теча беше между блока и помпата.А на тази още не знам къде е,в понеделник ще я гледаме.А ако прави голямо налягане не е на добре доколкото знам.
        Сигурно и при тази е така. М/у нея и блока. Ми не е добре ако прави голямо налягане. Но то не е от помпата голямото налягане. Виж като е загряла си пипни маркучите. Ако са много твърди развии полека капачката на казанчето ама леко да не те пръсне. И ако изсъска прекалено вземи си смени капачката. При дизела незнам много или малкко е опасно това, но при бензинките от голямо налягане както казах издухва гарнитурата на главата.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Това за маркучите го знам,като беше загряла одеве ги пробвах няколко пъти и са нормално твърди.Сега чакам да изстине да видя какво ще покаже.Мерси за съветите
          Alfa Romeo 147 JTD '01

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от yori Покажи съобщение
            Това за маркучите го знам,като беше загряла одеве ги пробвах няколко пъти и са нормално твърди.Сега чакам да изстине да видя какво ще покаже.Мерси за съветите
            Ако налягането в системата е нормално тогава търси причината около уплътнението на помпата/равността на блока. Явно не приляга добре. Ако там проблема мазни със силикон и готово
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Само за протокола да попитам, с какъв антифриз се кара автомобила, щото има всякакви боклуци на пазара...
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Mobil(червен),но точно коя модификация ще кажа в понеделник.
                Alfa Romeo 147 JTD '01

                Comment


                • #9
                  Явно антифриза не е кофти, огледайте добре, да не би да изпуска от някъде другаде и да подлизва. Имаше едни течности дето се наливат в антифриза (напълно безопасни, разбира се) и после се виждат с жълтите очила, не мога да се сетя как точно се казваха(ползват се точно затова). Най-добре налейте нещо такова за да видиш къде точно е проблема, поразпитай за това в по-големите сервизи би трябвало да знаят.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nishtodrygo Покажи съобщение
                    помпата от ангренажа ли се върти на дизелите?
                    Да, и не само дизелите.

                    Към колегата - чувал съм, че Бугати са добри помпи, но нищо не знам за Валео. Сигурен ли си, че частите са читави?

                    Не знам каква марка са оригиналните, тук може някой компетентен да се изкаже
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                      Да, и не само дизелите.

                      Към колегата - чувал съм, че Бугати са добри помпи, но нищо не знам за Валео. Сигурен ли си, че частите са читави?

                      Не знам каква марка са оригиналните, тук може някой компетентен да се изкаже
                      Ами колега,дават ги за едни от най-добрите уж,но дали е така.Утре като я отворим,ще видим точно какво е и дали евентуално силикона няма да играе.
                      Alfa Romeo 147 JTD '01

                      Comment


                      • #12
                        А да не би случайно да натягате прекалено много оптяжната ролка да заминават лагерите и това да убива водните помпи.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          А да не би случайно да натягате прекалено много оптяжната ролка да заминават лагерите и това да убива водните помпи.
                          Ами предишната беше прокапало между помпата и блока,а самата помпа беше здрава,това ме навежда на мисълта,че не е от ремъка(може и да греша).А днес наблюдавах много странно явление,като е студена колата капе антифриза,а загрее ли спира.От Хасково до София не изгуби и 10мл от течността(с изключение на това което изкапа пред блока докато загрее на място)странна работа.
                          Alfa Romeo 147 JTD '01

                          Comment


                          • #14
                            Няма нищо странно.Когато се загрее алуминият се разширява и детайлите се уплътняват.Като свалите помпата вижте да не е подбито леглото на фланеца или да не е изкривено челно.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Помпата не беше ли конусовидна, ако е така и е пренатегната веднъж, мисля че е нормално да прокапе все някога.
                              Ще играе силикона май...
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X